onsdag 16 mars 2011

feeeet tidig morgon!

Uuuh, idag gick jag upp kvart över fem för att åka med min pappi till jobbet!
Han skulle hjälpa mig att frakta träskivor till skolan som vi ska använda till vårt projektarbete, och de får inte plats i bilen så det fick bli på flaket till lastbilen! Han skulle jobba i täby idag så då släppte vi av skivorna vid min skola vid halv sju, sen åkte vi vidare till hans jobb i täby centrum. Åkte runt och jobbade i två timmar sen gick vi och åt "lunch" klockan nio. Haha, det är sjukt men dom äter typ ingen frukost så äter dom AStidig lunch istället!
Jag åt en smarrig macka men det blev som frukost :)
Sen fick jag skjuts till skolan, och nu är vi så gott som klara med vårt projektarbete! Vi behöver lägga lite fler plattor och såga till det sista sen är det KLART! WIHOO äntligen!

Det var supermysigt att åka lastbil så tidigt på morgonen! Soluppgång och mysig lite hytt som man sitter i! :) Gillar att åka bil på natten, morgonen och när det regnar! Omnom :) (Gillar min pojkvän mest) Nu jag sova godnatt

Inga kommentarer: