lördag 28 juni 2008

NEgrar faller från min rumpa

Fyfan vad all tbara flyter på alldeles underbart nu.
Igår var det lite chill hos sara, det kom över några sköna människor.. INKLUSIVE brorsorna, JOCKE å FRERIK. Härligt att träffa Jocke igen asså, var ju så grymt länge sen. Sara Denice å jag satt ju här å förkröka lite innan alla kom, var as najs. Sen kom lilla älsklingen förbi också, å han sov här med mig. Asså snacka om att alla platser i huset var upptagna, HAHA! I sara-säng sov ja å Nicke, I mamma&pappa-sängen sov Sara å Matte, å i frida-sängen sov Denice å Frerik å så sist men inte minst så sov lilla Jocke ensam nere i soffan, HAHA. Stackarn. men han klarade sig nog ganska bra utan oss andra.
Just nu sitter Jag Sara Denice och chillar lite här bara, väntar på att Jocke å Frerik ska komma tebaka me bira å moppe. Sen ska Sara å jag åka till mormor och hälsa på med lite frukter å så. härligt. Senare kommer det nog lite människor å hälsar på, de ville att vi skulle komma till Lindholmen på nån fest där men fan vi sitter hellre här å chillar. I morgon ska man väl sova ruset av sig å på kvällen ska jag väl förhoppningsvis till min lilla älskling och sova där nog. På Måndag ska jag till kyrkan och fixa packningen med de andra ledarna. Ska bli häärligt att träffa dem, de e så goá. Sen på Tisdag så åker jag ju till småland i två veckor. Ska bli skönt att komma bort från allt lixom men kommer sakna de fina människorna här hemma. Turra att de finns rätt fina människor där nere med förmodligen, trots att vissa har ägg i röven.
Nu ska jag å min kära vän *SARA STENVALL* sova lite tills frerik å jocke kommer hem igen, sen ska vi leka mamma pappa barn å så sen åker vi dårååå

pusspusspuss

Inga kommentarer: