måndag 16 mars 2009

Hej hopp! helgen har vart trevlig, firade oscar på 15års dagen i lördags! stor pojke nu, förtjänade en porrtidning å ett litet bröst att klämma på. :P Tommy har sovit här också vilket har varit väldigt mysigt, vi åt typ bara skräpmat, men gör inget. Vädret börjar ju faktiskt klarna upp sig nu och det blir bara varmare å varmare ute så snart kan man börja springa igen! vill inte riskera att bli sådär sjuk igen >.<
Ska snart iväg till skolan efter en häärlig sovmorgon, vaknade fem minuter innan klockan skulle ringa så är härligt utvilad. Sitter nu å väntar på att MP3n ska ladda lite så att jag kan lyssna på tåget, så tråkigt annars. Hittade min laddare i morse så de e najs. Fortfarande inget spår efter min mobil(bu hu) men ska kanske låna en mobil av en kompis så jag kan använda mitt nya simkort med vanliga nummer och comviq(!!!!), den mobil jag har nu är låst till telia så funkar inte på den ... -.-'
Hoppas på att tommy ska komma hit på fredag, vilket är mkt troligt, å så hoppas jag att nån drar igång filmkväll eller nått så att vi slipper sitta hemma hos mig hela dagarna :)
har två prov denna vecka, webdesign(som lär bli rött lätt) och idrott(som förmodligen blir svårare, bajslärare ger oss 200 sidor att plugga på) -.-
JAJA skola nu puss hej!

Inga kommentarer: