fredag 3 april 2009

Sjuk tråkig kväll typ, hökat framför tvn i flera timmar. somnade två timmar när jag kom hem också. händer typ ingenting ikväll, å oscar leker med ricky. de är dock här men orkar inte vara med småbarnen, dessutom har jag mensverk och PMS. ricky ska föresten söka till Media på täby enskilda till hösten, fet kul om han kommer in. då kan jag mobba honom.
Imorgon ska jag in till stan och möta lizan, kila runt lite där å dra till hornstull en sväng typ. hehe ^^ ska lämna tillbaka en BH jag köpte i onsdags också. ligger fan om nätterna å tänker på de onödiga pengarna ! CP man e.. sen imorgon kväll kommer joel och fredrik hit, vi ska kolla alla sawfilmerna hela natten lång. börja vid typ nio dock så att jag inte riskerar att somna ^^ ska försöka att inte äta för mycket godis.. BLÖÖ.. börja träna imorgon igen?
på söndag ska jag träffa tommy, då är det bra om det inte blir För sent på lördagen, så att jag inte somnar när jag kommer till honom, fast iof är jag känd för att vara trött typ alltid. å sen så saknar jag honom, vill åka TIDIGT på söndagen men kommer vara död om jag går upp jäjtte tidigt, dessutom kommer lizan joel och fredrik dampa på mig om jag kör iväg dem vid nio.. ^^
tjejerna ville ha tjejkväll på måndag men jag bestämde mig för att inte gå. söndag som sagt :)

Inga kommentarer: