torsdag 2 juli 2009

OMG det där blir 4 iStars

KLICKA PÅ BILDEN FÖR I HELVETE



Hihi, jag gillare

Dagen har vart chill, vart as trött och hängt med Tits framför Tv:n och kollat på slumdog millionaire och halva Boat trip. Vi har även suttit på höbalarna på åkern och snackat skit och tittat på hur världen skulle se ut upp och ner. Lite badande har det blivit också och så har det bakats en misslyckad kladdkaka. Igår kväll/natt fick jag hela ansiktet + benen + armarna nerklottrade med pedobears och andra fula gubbar typ. JAG HAR TILL OCH MED FÅtT EN FIS I ANSIKTET! Men jag hämnades på honom när han låg och sov! hihihi, ritade hela baksidorna på hans ben fulla med pedobears, dessutom fick han en tag i nacken. "Titsofil". På kvällen hängde vi ett tag hemma hos Lizan och spelade kubb med hennes syrra. Det slutade 1-1 men min och Lizans vinst var BÄST! de fick inte ner en enda av våra "gubbar". Vid elva drog Tits hem ochjag drog hem till mig och slöade. nu e jag jätte kissnödig och behöver VERKLIGEN duscha. Godnatt!

Inga kommentarer: