onsdag 9 december 2009

Oh baby she's got it

Inte ofta man skriver så får väl passa på nu att gratta mig i efterskott, och gratta Lizan i efterskott. Den lilla parveln fyllde igår. Och idag så drog hon i pierca sig, vilken jävel va? :o riktigt bra blev det på henne iaf, fast jag hade inte förväntat mig något annat. Undrar när nästa kommer? HMMM. Stackarn som fick sitta i den där stolen och vänta på att få en FET kanyl genom läppen, tur att hon hade sin lilla vän där iaf. OCH nu vet hon ju faktist att det inte är så farligt som det verkar, till nästa gång. ;) Förövrigt händer inget speciellt. Hade en underbar 18årsdag och allt sånt :) Imorgon ska jag.. göra ingenting förmodligen, och sen på fredag ska jag till stan med lizan, på lördag julbak med mamma och på söndag käka lunch med lizan i stan för att fira våra födelsedagar. härligthärligt. Sen ska man ha tid att plugga också, TVÅ prov på måndag, mycket illa. Menmen, det kommer gå super, VG i natur å MVG i astronomi så blir jag glad :)
Ha't najs tills nästa gång, tjingeling

Inga kommentarer: