måndag 9 maj 2011

Hejhopp!

Gud vad fint väder det har varit ute idag, typ massa plusgrader! ÄLSKAR!
Idag har jag inte haft en lugn stund!

Först upp tidigt för att åka till skolan och få plats vid en dator, tyvärr hinner jag bara sitta två timmar innan jag hör hur min kompis noterar att loggboken ska vara inne idag klockan tre så det blev direkt till att sticka hem för att skriva klart den och skicka in den.. När den var klar somnade jag 40 minuter i solen och hann få lite bränna på låren, ehe HE, sen kom mamma hem då åkte vi in till täby och tog en fika och jag köpte tre linnen och en söt liten present till min älskling, hihi :-D

Sen nu är jag hemma igen och har fixat med lite grejer och ska sätta mig och plugga inför mattekompleteringen imorgon... GULP. Känns kanske ändå okej? Vi får se hur det går imorgon!

Är i behov av ett par nya solglasögon....

Pusshej!

Lägger in lite bilder från mösspåtagningen förra fredagen så att inlägget inte blir sååå tråkigt..
Liensötis <3

Brödet var göttans, dock synd att det blev fisk till

Fina cheyer


Bästaste klassen + rubin


Bästaste klassen - rubin :)
Fina cheeeyer!

När vi åt lite kött i humlegården
 


Mina fina bordsdamer! Höhö :)


Inga kommentarer: