söndag 5 juni 2011

kötttttttt

Ååh så fint väder! Älskar sommaren gör inte ni? :D:D
Fast idag är det lite kyligare än igår, men det gör inget :3 najs ändå!
Igår var jag inne i stora staden tidigt och lämnade Lizette vid bussen, hon skulle ju ner till Jönköping den lille busen! Sen gick jag runt i stan och letade present till pappsen som fyller år idag, hittade lite båtgrejer och ett barbapappagosedjur! Fett söt :3 Köpte även sminkmuffar, aftersun bodybutter (som doftar unnnderbart!) och en uppiggande grej till ögonen till mig.


Sen åkte jag Lien och Tim och våldgästade hos Isac, blev att vi drog iväg till ängsan och badade och solade! Sjuuukt najs så nu håller jag på å bli brun å fin som en bajskorv :) *bea gillar* Juste vi grillade massa kött igår också, helt galet gott tror jag drömde om det sen på natten! mmmumsfillibabba!

Imorgon blir det picknick på djurgården och sen markoolio på grönan! Sweet

Inga kommentarer: