måndag 4 augusti 2008

Nyckeln till frihet

Hallo igen, har inte skrivit på länge så tänkte det var daX för det nu,


I helgen så var jag på saras sommarställe på smidö med hennes familj och pojkenmin. det var jätte mysigt!
Jag har sovigt hos Sara sen i Lördags, har vart supermysigt vi har hyrt film å lite sånt.
Snart ska jag iväg till Joel och typ kolla på nån film kanske å snacka massa skit :)) tänkte gå dit men det börjar mörkna till riktigt mkt ute så vettefan, vill ju inte bli dyngsur på vägen dit.. Senare ikväll ska jag till min lilla älskling, få¨r se vad vi hittar på. Stannar förmodligen över natten.
MEN nu orkar jag inte skriva mer så puss å så hej då

No way back
Come and love me
No way back
Come and fuck me
No way back
Come and love me
No way back
Come and kill me

Inga kommentarer: