torsdag 21 augusti 2008

Och ja, jag är hemma i stockholm. Skolan börjar till och med i morgon, och jag ska väl spendera natten med att.. ? cepa mig som vanligt antar jag.
Men nu börjar ju sommarlovet dra ihop sig för de flesta så det är ju inte direkt många sociala inne nu vid den här tiden.. Önskar att det kunde vara mitt på sommar lovet nu. Så jag kunde komma bort från den här "hålan" igen. Vill tillbaks ner till småland igen. Saknar alla där nere så sjukt mycket.. Pappa, Sara, Simon, Nico, Linnéa you name it.. Vill bara tillbaka till det liv som fick mig att må bra nu.
Fasen asså, det var så jävla skönt där ute i skogarna asså! helt stört. Alldeles tyst och lugnt på nätterna och man kunde bara höra sychorna som knullade. Det var vackert. Att titta på den klara himlen å ta en cigg, menmen, nu e man hemma.. å ciggen lämnade jag kvar där nere, där bakom mig. Jag ska ner dit så snart som möjligt igen, klarar inte av när det är så jävla lång tid emellan asså, speciellt inte nu när man blivit "äldre" och förstått att vilka saker i livet som verkligen är värdefulla. Fan asså nästa sommar ska jag nog försöka vara nere en månad. Det vore as najs.

I morgon ska jag ta 10.20 tåget till galoppfältet, med Joel. Faan så mysigt. Och så spännande. Han ringde mig för X antal timmar sen endast för att berätta för mig hur pirrigt och nervöst och spännande han tyckte det var. Min lilla joel, han e så go. Hoppas vi hamnar i samma klass, men det vore väl nästan lite för bra för att vara sant?
I morgon ska jag med min lilla pojke upp och hälsa på hans mamma å så .. stannar tills på söndag. Ska bli kul att se hur det är där uppe, åker i världens minsta flygplan

Å just nu sitter jag här och lyssnar på daniel lindströms låt where was love, för att varva ner lite å komma in i "sov" stäming..

och nu har jag snart lyssnat igenom skivan', så ska väl lyssna klart på den och sen gå på toa! å sen ska jag nog försöka sova lite .)

pusspuss

Inga kommentarer: