onsdag 8 oktober 2008

hej söta blogg

idag blir nog en bra dag. den började iallafall väldigt bra. det är lite kallt i vårt hus bara, men jag sitter med varma mackor och te så det är mysigt.
igår satt jag i mitt fönster och andades den friska luften
det är nog det bästa med hösten, allt känns så friskt. och så löven såklart. Men vintern är svårare. då blir det så kallt om man ska sitta i fönstret. när det är öppet, såklart. det är ju en del av själva grejen. Men jag får nog sätta på mig en tjocktröja eller någonting liknande bara. det är inga problem.
Idag är det onsdag och jag ska till skolan snart. ska ha bild. gör en hitler bild.
Ikväll är det sku. mmh mysigt. jag ska nog dricka varm choklad där, och äta mackor med ost. om det finns.
Förövrigt ska jag nog bara njuta av dagen. så gott det går förstås.

{v.
mamma mia

Inga kommentarer: