måndag 20 oktober 2008

förlåt för världens mest ouppdaterade blogg. Men ibland så
Idag är det en måndag, snart är det Tisdag.
På Lördag åker jag till småland, ska på halloweenfest med snyggkusin på kvällen! bada yakussi tydligen också.
Jag saknar småland och den sortens glädje man bara känner när man är där. Ska bli underbart att träffa alla med W märkt på skinkan. Synd bara att det är så kallt om kvällarna, så man inte kan dra till ån.
prilla och cigg, kusinerna tobak. Jag kommer ihåg sommaren som bildade minnen

Kollade nyss på prison break, fan så bra det var. man blir kär. jag är kär
och saknar Tommy. ibland lite för mycket kanske

På söndag ska man ställa om till vintertid också, vilket betyder en timma extra att sova! woho, fuck sömnbrist. Jag funderar på att gå och lägga mig snart, får se när det blir.
blir kanske mer snart, ska försöka vara bra. och uppdatera.
pussilago

And then I go and spoil it all
by saying something stupid
like: "I love you"

Inga kommentarer: