tisdag 9 juni 2009

Betyg

Imorgon är det skolavslutning! sköööönt. Efter det blir det in till stan och äta glass och njuta av solen (?) och kila runt lite och våldgästa jocke på donken. På onsdag blir det tandläkaren.. sen förhoppningsvis till Tommy, han är söt (=
Känns ju som att de två senaste månaderna har gått sjukligt snabbt, trodde aldrig att jag skulle hinna i tid med allt speciellt inte grafisk kommunikation, hade typ hälften kvar att göra, men kung som man är så e man ju så skillad både i photoshop, illustrator och indesign så klart att man hann :P Dock har jag inte hunnit gå tillbaka till henne och få tillbaka min portfolio, så det är enda ämnet jag inte vet vad jag får för betyg i men jag tror att det går bra ändå. Hoppas på MVG, men tror det ligger på VG eller MVG. så vi får se :)
För övrigt ser det ut såhär:
Svenska : MVG
Engelska : MVG
Matte :MVG
Foto :MVG
Webbdesign : MVG
Samhällskunskap : VG
Grafisk kommunikation : VG - MVG
sen var det ju tre kurser som jag läste när jag gick i författarprogrammet
Estetisk verksamhet, Bild : MVG
Datorkunskap :VG
Naturkunskap : VG

Blir alltså sex MVG , tre VG och ett osäkert (= GAAAAAAAAALET BRA, för att vara mig
trodde aldrig att jag kunde uppnå högre betyg i något ämne som inte handlade om att vara kreativ och arbeta med form, typ svenska matte engelska samhällskunskap datorkunskap naturkunskap. Trodde inte foto eller webbdesign heller, satsade på vg där så förstår inte riktigt vad som har hänt =)
föra året var mitt mål att uppnå G i allt och då kunde jag knappt klara av det
Hoppas på att denna motivation stannar kvar till nästa år också

- kan du hjälpa mig att plugga?
- om jag ska göra det så måste jag veta att du vill satsa

tänk att till och med lilla jag kan vara så duktig ibland, detta trodde jag verkligen inte om mig

Inga kommentarer: