tisdag 2 juni 2009

KICKBIKE IS MY FRIEND

Idag har jag vart väldigt hurtig.
Började med att jag efter skolan drog runt i täby med mamma i typ halv två till fem. Efter det drog vi hem bara å jag trodde det skulle bli en trist kväll framför tvn eller nått.. Men vid typ hav nio orkade jag inte sitta där längre så tog med mig kickbiken ut och drog till golfbanan. tänkte att jag kunde messa joel och höra vad han gjorde å det slutade med att jag mötte upp honom i lindholmen. Därefter drog vi hem till mig, han på longboard och jag på kickbike (xD) , kikade in lite i ladan för att han ville kolla om det var inspelningsbart där! Sen kom vi underfund med att det var länge sen vi träffade mats, så vi ringde honom å det visade sig att han var på väg hem från stan så vi tog våra rullande saker å drog till centurm och mötte upp honom. drog sen därifrån hem till honom, chilla lite utanför hans hus å snackade blaj. Sen drog jag å joel till tåget i ormsta å tog det hem.Vid molnby höll jag på att frysa ihjäl, eftersom jag bara hade en tjocktröja på mig, så dumpade kickbiken i buskarna och sprang hem från tåget.
ALLTSÅ : jag "kickbikade" mig till lindholmen, sen därifrån till mig, sen till vallentuna, å efter det hem till mats, sen från mats til ormsta station, sen sprang jag hem! fatta galet, det e ca 13,5 km! fett duktig jag e, borde få medalj eller nått.

puss

1 kommentar:

Kristina sa...

Haha Bra jobbat:D<3