lördag 12 september 2009

och jag vet att det är från dig och jag vågar inte titta efter för att: att titta efter vore för riskabelt och kanske för naivt och inte alls så förståntigt för jag är rädd för att se och jag är rädd för att veta och jag är rädd för att veta att jag vet och ibland när jag tittar på stjärnorna och funderar över dig så jämför jag dem med oss och det jag kommer fram till vid sånna tillfällen är bra saker och dåliga saker och roliga saker och tråkiga saker och kanske andra dåliga saker och kanske ofta ganska mycket mer bra saker också och jag ser din stjärnbild och jag ser inte din stjärnbild och jag ser din stjärnbild igen men då ser den ut på något annat sätt än tidigare och ibland så blir den bara finare och mer beundrandsvärd och mycket mycket mer full av energi från kärlek och ibland så stannar den kvar just där den stod minuten innan och den gör så för att mina ögon ska få frestas och få viljan och för att jag ska känna en pirrande känsla och värme så att sökande ögon ska fortsätta söka och jag hatar pms och jag vet att jag använder alldeles för många och ibland och jag är rädd för att veta att jag vet och sanningen är att jag vet. Men jag älskar dig.
It's my own cheating heart that makes me cry

Inga kommentarer: