söndag 18 april 2010

plastklocka

Åh min lillebror är ju bara bäst!
Under veckan som gått har jag hjälpte honom med hans mattepluggande en hel del i och med att han hade matte nationella i fredags och ska ha det igen på typ onsdag. Har kommit i säng fett sent och vart trött hela dagarna för att typ det enda jag gör när jag kommer hem är att sitta å plugga med honom känns det som. :P
I morse när vi skulle åka iväg till Arninge och jag precis hade borstat tänderna och kom ut från badrummet så stod han utanför dörren och gick ner på knä och öppnade en ask och sa "Tack min kära syster för att du har hjälpt mig med matten i veckan"
OCH GISSA VAD!!!!
Han (den sötaste finaste bror man någonsin kan önska sig) hade köpt mig en SÅN DÄR FIN LJUSROSA KLOCKA SOM JAG HAR VELAT HAFT TYP HUR LÄNGE SOM HELLST!
Åh den är så jävla snygg, skulle nästan kunna gifta mig med den! Den är inte från JETSET, men från Regal och är så underbar att jag tror att jag dör!
Tänk er va? Vilken fin lillebror jag har som köper en klocka till mig för 400 för att man hjälpt honom med matten, hah! =) SÖT lillebror, fast det var han ju redan innan också såklart <3

Inga kommentarer: