onsdag 14 april 2010

shopping = bra

Dålig uppdatering så tänkte att jag kunde visa vad jag FYNDADE när jag och min mammi var i täby och köpte kläder i söndags. Hittade massor av fina grejer på rea <3

Hood tröja 75:-
Tshirt 49:-

Chinos 79:-


Långärmad 25:-
Linne 99:-
Randigt linne 25:-


Klänning 99:-
nån omlottgrej 85:-

 Skjorta 199:-
Kofta 50:-


Och så köpte jag ett par mjukisbyxor, en blus och ett par vita typ "jeansleggings" .. eller vad man ska kalla det. Allt gick på knappt över 1000:-  , snacka om grymt!

Så skulle vi köpa skor också, som vi gjorde idag. Gladiatorsandalerna köpte jag förra veckan så det är lite fusk men tänkte att jag slänger med dem också. Kände att jag behövde utöka mitt skor-utan-klackar-förråd lite, + att jag vill ha lite färger så att man kan matcha med kläderna! Mammis köpte två par skor åt mig, så köpte jag tre par (fyra med sandalerna) själv för att de var så fina och dessutom billiga =)

299:- 


149 :-


199:-



99:- styck

Inga kommentarer: