tisdag 28 september 2010

Vi försöker, en gång till.

Jag förstår inte hur min kropp fungerar.
Har tränat sen i juli nu, stenhårt. Har kört GI lika länge, stenhårt. De senaste veckorna har jag tränat 5-7ggr/vecka. Jag har inte gått ner ett skit, eller jo 3 kilo sen i vintras men de tappade jag i början på sommaren och har inget att göra med min träning nu. Min kropp ser exakt likadan ut idag som den gjorde för ett halvår sen, och tar jag fram måttbandet säger det att min mage har 93cm omkrets. DET ÄR NÄSTAN EN JÄVLA METER. Jag har inte ätit godis, inte chips, inte druckit läsk eller saft, inte käkat pasta potatis ris vitt bröd eller annat trams. Jag har tränat som en tok. Och nu då? till vilken nytta? Jag är starkare fysiskt och har bättre kondition men det är inte det jag är ute efter!
Jag kan bara skratta mig lycklig att jag tycker att det är otroligt avslappnande, stressdämpande och ångestnedsättande att träna. Annars hade jag gett upp för länge sen.
Jag vet inte vad som är fel, om det är min kropp eller något jag gör. Känns inte som att jag kan göra så mycket mer än att träna, äta nyttigt, sova regelbundet och minst 8 timmar. Eller kan jag?

Mål:
Vikt: nöjd
Midjemått: nöjd
Idag:
Vikt: helt okej
Midjemått: esgsöghrugherghdslkbvnhweurgthewg.........

1 kommentar:

Bea sa...

Fina underbara victoria, du är så otroligt vacker som du är och du har en sjukt fin och vältränad kropp! och det midje måttet du har är inte alls mycket tänk dig att när du mäter runt så mäter du ju faktiskt den bredden x2. Du är så fin som du är, vet du inte det? <3<3<3