fredag 28 januari 2011

Åååh så skoj!

Idag har varit en toppendag!
Först och främst sov jag hos min kille inatt så vaknade upp i hans armar (trist nog var han tvungen att sticka iväg till skolan vid tio, men ändå!), sen typ bara slöade jag hemma hos honom i några timmar eftersom att jag var ledig idag. Sen vid tre ungifär drog jag mig in till stan för att träffa massa folk och köra Cyber Town! Var as najs men det gick typ inte så jättebra för mig (a)
Sen blev det en omgång biljard på biljardpalatset!

Har inga bilder från idag så tar lite gamla randombilder för att göra inlägget lite roligare = )







2 kommentarer:

jenna sa...

Kul att du är med i Dagens blogg :)

jenna sa...

Nu är vinnaren av Dagens blogg utsedd, ta en titt och se ifall det blev du :)
Om inte så kommer det dyka upp en Dagens blogg senare ikväll :)