lördag 1 januari 2011

Nytt år!

Nytt år, NAJS?!! kanske. vet inte? :) jo men de e nóg rätt bra, lite mysigt med nyår tycker jag.
Tog det lugnt igår. Var hemma hos pojkvännen och firade det nya året med hans familj. Sköt raketer, åt god mat och spelade sällskapsspel halva natten, sjukt najs! Sen gick vi ut mitt i natten, typ fyra, och skottade snö hos grannen ^_^ Fett mysiga saker vi har för oss.
Imorgon ska jag åka in till täbyC för att byta lite saker jag fick i julklapp. Fick en pyamas jag inte vill ha (fett söt men använder aldrig sånt), en plånbok som jag ska byta till en likadan fast en mindre, orkar inte ha stor plånbok längre :P Sen fick jag en eltanborste med massa onödiga funktioner som jag ska byta till en mindre avancerad så blir jag typ 500kr rikare. Sen har jag 400:- presentkort på både H&M och Gina Tricot så tro att jag ska glida in där och se om jag kan hitta något mysigt att köpa! Har ju faktiskt inte shoppat NÅGONTING under mellandagsrean, fett duktigt ;) Pojkvännens förtjänst IOF men ändå :) På tisdag ska jag mysa mig tillbaka till honom igen. Då blir det stenhård körning av matteplugg, prov i derivata om två veckor och nu efter lovet så har man ju blivit lagom fet och glömt typ mycket så REPETITION!

Förresten, har ni några nyårslöften?
Jag har tre:
träna mer
äta mindre sötsaker
vara mer sparsam med pengar

Asum! puss

Inga kommentarer: