fredag 24 december 2010

Julafton!

Klockan äääärrr..... humdidumdidum, fem i halv nio - nästan - och jag har varit vaken sen tjugo över sju! :o Vaknade typ och kunde inte somna om, sen gick jag på toa och då råkade jag av misstag släppa in min jobbiga katt i mitt rum sen har jag inte orkat sparka ut henne, så ja.. morgonen har fördrivits i sängen, gömmandes från en katt som attackerar med gos, fett mysigt - ibland. Dvs inte när man vill sova!

Förresten: vi har fett fail julgran! Vår julgransbelysning gick sönder förra året, vilket vi hade glömt bort, så igår när jag och lillebror tog in vår gran så hade vi ingen belysning! Och ingen var hemma så ingen kunde dra och köpa ny, FETT illa! Så nu är det julafton men vi har ingen julgransbelysning :( Vad är det för jul liksom?! pyttsan!

Får sätta levande ljus i granen! :D

Inga kommentarer: