måndag 6 december 2010

Ny vecka!

Måndag! Ny vecka och nya tag. Förra veckan var det håll i gång hela tiden, inte en lugn stund. Känner på mig att denna vecka kommer bli lite samma sak. Dock måste jag försöka stressa ner lite,  har tydligen gått ner två kilo på bara förra veckan och det känns ju inte sådär jätte nyttigt.. Så ah, sova mer och äta bättre är målet!

Idag, hmm, vad händer idag? Klockan är tjugo i nio, ska typ ta en snabbdusch klä på mig och fixa iordning mig lite sen ska jag iväg till Arningen och Täby med mamma och hennes kompis. Är sketasugen på att köpa en ny ring som jag har spanat på ett tag, så det ska jag nog göra! Sen bär det till skolan, matte. humdidum. Efter det ska jag pussa på min pälskeli.

Imorgon är vi lediga, då ska jag och mamma ha hemmaspa på morgonen sen ska jag in till gamla stan och göra ett inslag till radio om julmarknad :) ska bli lite kul. Puss på ERRR



Så fruktansvärt fin i min nya morgonrock, tycker ni inte? :)

Inga kommentarer: