tisdag 14 december 2010

Mitt finfina armband!

Fick ett berlockarmband + tre berlocker när jag fyllde år. Idag pysslade jag ihop lite fler efter en tripp till panduro för att köpa sånna där knäppa-fast-grejer :P

Inte världens bästa bild men eh ah.. här är det. :)


Tänkt att alla berlocker ska stå för något, så here we go:
Bläckfisk med blå glassten - Vatten, älskar vattnet! Dock rädd för fiskar..
Ängel med hjärta- Min mamma, bästa kvinnan på denna jord!
Fjäril med guldkant - Vänskap
Fyrklöver med guldig glassten - Tur, självklart
Uggla - Bea. Hon har en likadan på sitt berlockarmband, symboliserar vår visa vänskap! :)
Litet hjärta med glasstenar - Fred
Ihålig boll med rosa glassten - Det är jag. Hjärnan är ihålig medan hjärtat är fullt av färger! :)
Två hjärtan - Tommys och mitt, kärlek. (Är faktiskt sånna där som man kan öppna och stoppa ett foto inuti, inimini små!)
Huxkrux mellan hjärtana - Det enda på armbandet som inte står för något
Fjäril med rosa glasstenar - Lillebror. Vacker, oskuldsfull och kommer alltid med våren.
Viltsvin - Vrede. Ångest. Hat. Sorg.
Väska - Shopping! Vilken tjej gillar inte det? En sko skulle dock passat bättre..


Hela mitt armband! Tycker att det är fett fint :) Ska fylla på med fler berlocker efter hand! Själva armbandet plus lillahjärtat, ängeln och stora fjärilen kommer från Ur&Penn. Ugglan och de två hjärtana kommer från Panduro, även knäppa-fast-grejerna, resten är småprylar jag hittat hemma. Typ en del från ett örhänge där andra delen fattas, ett trasigt halsband eller liknande. :)
Nu ska jag mysa ner mig framför tvn en stund med en kopp te innan jag hoppar in i duschen! Puss på er

Inga kommentarer: