söndag 17 april 2011

Godmorgon alla söta människor!

Klockan är nio, jag sitter och lyssnar på Sebastian Krantz - You belong to me (favv låt och favv artist just nu, sveriges Justin Bieber haha! ;))! Solen skiner ute, oooh! Fett glad jag blev när jag vaknade! Innebär att jag ska gå upp nu och cykla och köpa batterier till vår våg, hahaa aa! Dom tog slut förut också men då började den funka lite random igen :)

Undrar om man ska åka in till stan idag och äta jordgubbar? hmmmm omnomnomnomm :D gott! Vi får se, mamma ville påta i trädgården med mig. Kanske kan hinna med båda.


Men jag är sugen på att åka till typ naturhistoriska riksmuseet och gå runt där lite! Kolla på utställningarna, ta med min Marantz och göra ett inslag till radion (:  trist (eller tur?) att vi skulle gå på lov precis nu när jag tyckte, för en gångs skull, att radiopraktiken var rolig... fast då är jag i alla fall taggad när jag kommer tillbaka sen!


Slänger in en underbar låt med Sebastian Krantz

Inga kommentarer: