fredag 15 april 2011

missfärgad studentmössa och radiosändning

kuuuuuuuuuuull........... har väntat på min studenmössa bajslänge och fick den idag, problemet är bara att det är fula jävla äckliga fläckar på den......! tror att det verkar gå att reklamera men kul att man har betalat 600spänn för en mössa som man inte ens kommer kunna ha på sin mösspåtagning.. jävla CPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPCPPP........ gjorde min dag dålig

något bra med dagen är i alla fall att det gick sjukt bra när jag sände radio med Lien och Isac i förmiddags. Jag fifflade mest med spakarna medan dom skötte det mesta av snacket, jag var sjuukt nervös innan eftersom att jag bara sänt en gång tidigare och det var HEMSKT.. men det var tur att L & I tog hand om och stöttade mig ! Mina söta små ankungar <3

Poss!

Inga kommentarer: