torsdag 7 juli 2011

Hello there! (the angel from my nightmare)

Peew, helt slut i magen! Har tryckt i mig en mörsarportioin med havregrynsgröt, dock utan mjölk så det satt som klister i munnen... typ som jordnötssmör :"3

Den senaste veckan har jag fluffat runt med Lizan, Olle, Isac och Tits och typ bara njutit av att vara "ledig". Har vart mysigt! Imorgon är det firning av en viss Jontish borta i berga, stort kalas med bad har jag hört :3 Lördag ska jag mysa med lizan, lillebror och resten av kompaniet hemma hos mig med massa kött (kärlek). Söndag ska jag sova! Nästa vecka blir det förresten till att gå å se premiären på Harry Potter part 2! Filmen börjar typ tolv på natten, rätt najs! :D

Lite awesomepix





Vi spelade vändtian här, spana lizans kort :3 tjockistvillingen fick ta upp heeela högen <3

Inga kommentarer: