onsdag 13 juli 2011

Jag kanske borde sluta säga lite, vi vet väl båda att jag inte menar det ?

Lustig dag det har varit!
Kände mig lite kassabajs i morse men en tripp till stan i förmiddags gjorde susen! Var mysigt glad fram till jag skulle in till TC och fika med kreey då jag kom fram till att jag måste ha glömt min plånbok på tåget på vägen hem tidigare under dagen, så kände mig lite bajsig igen. Sen hjälpte kondtuktören på tåget mig jättemycket på väg in till tc med att föröska få tag på min plånbok och tillslut sa han att de hade den och att jag kunde hämta den inne vid östra  -  blev feeettt glad! Mysig fikastund fick vi ta inne i stan istället så att jag kunde hämna plånboken :)

å nu, aaaaaa,, ligger i sängen och tänkte somna till the lost future. kollat på den tre nätter nu å somnat varje gång, lyckat! Pussgodnatt

Inga kommentarer: