tisdag 11 november 2008

MH-MH-MH.
Fin dag idag typ. :)
Försov mig men det gör inte så mycket. Måste nog byta väckningsignal, vaknar typ inte utav den jag har nu.. >.< tur att man har en lillebror som kan väcka en, (och tur att han har mig)
Ingenting kan ta ifrån mig min glädje nu.
Vi spelade upp våra pjäser på engelskan idag, haha! Zandra spelade gamling med kryckor, Bea ungdom med pistol, Philip rikemansbarn med pengar som näsduk och jag fattig med docka som barn och enda vän. x) Synd bara att vi inte fick mer tid att öva, vart rätt improviserad å spontan men det gör inget det heller, ägde sönder ändå.

På Tosdag fyller Danne år, ska till honom på Fredag och fira lite. :) Sen på Lördag kommer förhoppningsvis min lilla älskling och sover här, ska mysa sönder honom då. Å på Söndag är det den 16e.


Tommytommy.

Inga kommentarer: