torsdag 20 november 2008

Usch, sega dag.. trött man e. Pluggat idrott teori hela kvällen och är dags att nanna nu. hjärnan är ffs helt slutkörd.
Ska till tingsrätten i morgon med klassen, sen svenska, två timmar extra i skolan pga fukking prov.. för hoppningsvis slutar jag elva på fredag så jag kan komma snabbt iväg till min lilla älskling. Han e ju lyxX och börjar elva och slutar tolv.. !

Idag har för övrigt inte hänt något speciellt, somnade framför elden när jag låg och pluggade. rätt surt. Btw så va Zandra Amanda å jag bra idag. så att alla vet..



jag kan inte fortsätta straffa mig för den jag var, och det jag gjorde. Och jag vill inte be om ursäkt längre, till någon. För att det räcker inte
hur mycket jag än vill och önskar, kommer jag aldrig få någonting i det förflutna ogjort
för att det är förflutet

Inga kommentarer: