söndag 31 oktober 2010

Halloween!

Godmorgon folket! och happy Halloween :) Hur ska ni fira dagen?
Jag, Liz, Rasmus, och typ av Rasmus kompisar var ute igår för att fira! Började hos Rasmus där vi gjorde iordning oss och käkade mat och sådär (tror jag blev dålig i magen av det käket förresten! xd ). Spelade Rita & Gissa och Guitar Hero till förkröket! Kan det bli bättre? hehehehehehe.
Vid halv elva nångång drog vi iväg till The Bridge, alla tycker säkert att jag är skit CP nu men jag tycker faktiskt om det stället väldigt mycket har jag märkt! Och igår var det extra kul eftersom att jag träffade massa folk jag kände + lite till! Typ Kim, som jag inte träffat på över ett år! Typ Adam som går på min skola. Typ Amanda som går i min klass och hennes kompis Annika som också går på skolan. Sen var det massa folk som kom från Vallentuna och som Liz och jag kände igen som vi hängde med lite också.
Framåt slutet av kvällen splittrades vi upp lite för Liz ville typ hänga med Rasmus och jag ville dansa till schlagermusiken xd! Så ah, jag stannade där nere medan hon gick upp å träffade på två sjyssta snubbar (inte sådär sliskigt odrägliga utan som dansade skoj!) som jag hängde med resten av kvällen tills vi skulle dra. Framåt.. tre? så började vi dra oss, Rasmus och Liz skulle till Rasmus på fridhemsplan och jag skulle hem till lilla molnby, så de följde mig till tunnelbanan sen slingrade de sig hem.
Inne på tunnelbanan träffade jag på de där två snubbarna som jag träffat på Bridge (Victor_Henrik) + deras tredje kompis Jonathan. visade sig att Victor skulle till Åkersberg så vi tänkte göra sällis till danderyd, och Henrik är så sjuk i huvudet - när vår tunnelbana kom hoppade han på den med oss och åkte med oss till Danderyd (han bor i årsta!!! och har aldrig vart i Danderyd förut) WELL, näe vi kom till danderyd gick Victors buss om en timme och min om 25 minuter / 55 minuter. Hade PRECIIIIS missat den enda nattbussen som går hela vägen hem till molnby :( menmen.. tänkte att eftersom att klockan ställer om sig vid tre så kanske bussen som kom vid fyra (alltså klockan tre igen) gick hela vägen hem till mig också! Så jag stannade och väntade med Victor och Henrik (som hade bestämt sig för att sova hos Victor, vilket var helt sick för att det var första gången de träffades också xd) en timme, vi hade sketakul där i danderyd mitt i natten och träffade på ytterligare lite folk vi kände. Sen åkte jag hem vid fyra (och ne, bussen gick inte hela vägen hem till mig), fick hoppa av vid Vallentuna och gå hem, tog fucking 40 minuter! så aaah, jag kom hem halv sex, eller halv fem eller vad det nu blir om man ställer tillbaka klockan? Och inte nog med det - när jag kommer hem så har min lillebrorsa glömt att låsa upp dörren till mig/glömt att inte låsa dörren (har ingen egen nycken?) så måste gå å banka på hans fönster så att han ska släppa in mig x) Stackars. Men så kan det gå. Sen gick jag och la mig, och jag somnade såååå skönt <3

Juste! Man måste ju klä ut sig under Halloween! Lizan var Lara Croft och jag var ... GUESS?! Tomten ofc! Bästa utstyrseln till halloween, tycker ni inte? Lite bilder som blev slänger jag in :)

Här har vi Kim, Lara Croft ;), Kims två kompisar, och Tomten!

 I väntan på bussen... Henrik, Victor, Tomte

 Skön bild eller vad? Henrik, nån död snubbe, Tomte!
Adams kompis, Adam, Tomte, Victor, Lara Croft, Max!


Var en jätte lyckad kväll tycker jag, extra skönt eftersom att jag knappt drack någonting alls och kunde hålla mig vaken på bussen hem + ingen bakfylla dag. :)
Herregud, grattis till den som orkat läsa allt detta, skrev det mest för mig själv i framtiden såååå...
<3

Inga kommentarer: