fredag 15 oktober 2010

Lifehouse

Sitter och lyssnar på musik,  är inte Lifehouse alldeles FÖR underbart bra? Älskar typ alla deras låtar och kan sitta och lyssna på dem i en evighet! Man vill bara gunga med MhMMHMHMHM.
Älskar självklart låten Everything, och varje gång jag hör den så täker jag på en musikvideo som en Yousef Bilal, föredetta trea på min skola, gjorde förra terminen. Ärligt talat den är GRYM. Tycker att alla ska ta och se den:




Är den inte såå underbar? Tycker att den är fantastiskt vacker! Blev alldes rörd och fick lite tårar i ögonen när jag såg denna första, andra och tredje gången, fast sen så är ju jag lite mesig också...
Andra låtar som är underbara är It is what it is , Falling in och You and me. MMMMHM, ryser i hela kroppen när jag lyssnar på dem!

Inga kommentarer: