lördag 6 november 2010


Igår köpte jag en dagbok! Den är röd, precis som en dagbok ska vara. Handbunden och gjort på återfunnet grejs, så är värsta naturvänlig, dock är den gjort i Indien så den fick ju fraktas hit.... x)
Anledningen till att jag köpte en dagbok är för att man gör så mycket kul hela tiden, som man så lätt glömmer bort! Kan ju vara något så enkelt som att man är med en kompis och man har verkligen superkul! Eller att man ärpå en långpromenad, i stan och fikar med massa kompisar, hade ett sjukt tema i skolan eller liknande. Därför skaffade jag en dagbok, så att man ska kunna komma ihåg de här tillfällena. Fatta vad kul om några år, eller kanske bara om ett år när man läser och så ba "Juste, den där gången! Det var såå kul!" :)

Övrigt så var vi ute igår, Beas första utgång. Kom hem klockan fem, och jag är såååå trött idag! Vaknade elva och tyckte att jag behövde gå upp för att inte sova bort hela dagen.

Puss

Inga kommentarer: