torsdag 4 november 2010

Vacker Torsdagsmorgon!

Halloj!
Sitter i mitt kök och tittar ut genom fönstret, ååh det är så vackert! Solen strålar och himlen är klarblå. :) Sånna här dagar blir man väl bara för glad över i höstrusket?

Idag ska jag och min fina mamma till Naturhistoriska riksmuseet, får se om vi får med lillebrodern också eller om han hellre ligger hemma och sover, fyfy! Senare idag måste jag verkligen komma igång med att börja plocka ihop mina grejer på övervåningen, det är sjukt illa att jag inte alls har hunnit med det nu trots att vi har lov och allt. Fast känns som att man vill lägga lovet på lite andra grejer kanske..




Aja, imorgon ska vi ut och fira Bea! Ska bli neys, dansa bort lite kalorier!

Slänger in en asnajs bild på mig och min björnfitta, kommer bli underbart med den i vinter <3

1 kommentar:

Bea sa...

Ooooh jag älskar den :D