tisdag 16 november 2010

Praktik!




Vi har haft en underbar dag på praktiken idag! Helt sjukt roligt har det varit, och jag måste säga att jag verkligen älskar min klass. Har sagt det många gånger men det är för att det verkligen är sant och jag vill inte att en enda jävel ska glömma bort det!
Hela dagen har vi spenderat i studion, gjort massa övningar på ALLT, vissa saker svårare än andra. Känns verkligen som en liten familj, skulle kunna bo kollektiv med er <3 mwaahaha, underbara grupp!
Imorgon är det praktik igen, övermorgon också, och dagen efter det och veckan efter det och veckan efter det! :D underbart! Imorgon ska vi (jag Zta & Lien) i alla fall spela in ett mat-repotage, om man nu kan kalla det så? Vi ska baka pepparkakor :) Kommer bli roligt och förmodligen väldigt flippat, en av egenskaperna jag älskar med er!

Inga kommentarer: