söndag 7 september 2008

Jag har blivit någon jag hatar. Jag älskar Jag saknar

sällan man bloggar. men ibland så.
Idag har jag vart med Sara, vi har ätit såndär dyr glass! mendetvar värt det för den var äckligt god :D
vi kollade på film å mös å snackade en massa skit. det var trevligt.
vaknade typ strax efter 14 idag! STÖÖÖRT länge man sov asså, fast det var rätt skönt, och inte skönt.
Nu ska jag typ gå ifrån datan snart, orre sover så det blir väl te ut å gå ett tag eller så. får se vart natten tar mig (: å i morogn är det skola, vet inte vilka ämnen jag har å så men de blir nog bra.. börjar 08,20!!! vilket betyder att jag måste ta en tidigare buss från centrum, vilket detyder att jag MÅSTE ta ett tåg hemmifrån mig som går 07.20!!!!!!!!!! då måste jag gå hemifrån vid typ sju :
STÖÖRT tidigt. då måste man upp vi sex lixom. vanlig tid för vissa kanske, men är man van vid att gå upp mellan halv sju och sju så är det rätt tidigt.uschjamej.
aja,
i veckan händer inget speciellt, brormin fyller år snart så ska fundera ut nått till honom typ.. 18bast. kuuuuuuuuukl.
puss å hej

Inga kommentarer: