fredag 19 september 2008

UNDERBARA HELG

Det är helg. och det är alltid fint.
idag skulle jag ut med charlie & co, men sket it
imorgon ska jag sova, och sen träffa tommy hoppas jag! och sen sova, antar jag.
och på söndag ska jag va me i kyrkan med mika och minna, haha, scary.

I veckan har jag vart trött, men det har funkat ändå. och jag håller typ på att lära mig gunga två på en gunga, gungaknä, eller nått. men jag vet inte hur det blir med den saken. Jag håller också på att dö titt som tätt, när man ramlar ner från staket å sådär, men det gör inget, för jag blir räddad varje gång och jag tycker om det. så det är fint det med.

Idag har jag vart i skolan, samhällskunskapen e kul asså, christian. xD han å hans film imitationer. det är underbart. När jag kom hem sen så fick jag veta att lillebror mamma å pappa skulle till doktorn å kolla lillebrors fot, och dÄR visade det sig att lillebrors fot inte var stukad så han fick åka till karolinska. men där var de så duma i huvet så de sa: vi kan inte kolla om det är en spricka eller brutet på bilderna förens på måndag, så vi gipsar dit ben sålänge.
Så nu kom lillebror hem med ett gipsat ben, och jag har första tjing för att skriva på det! feta kul.

onsdag, lillebrors idrottsdag. han springer. han hoppar. han kommer över. eller? han landar. ja aj vad han landar. hårt. aj på foten. vara hemma torsdag. hemma fredag. doktorn fredag. sjukhus fredag. röntga fredag. GIPSA fredag. :( måndag? det visar sig.

men helgen blir fin iaf. jag tycker om helger.

Puss på alla söta små rumpr där ute.

Inga kommentarer: