torsdag 25 september 2008

Publicera inlägg

IDAG ÄR DET TORSDAG
Fiint väder som fan, tror jag
sitter på småbarnens datorkunskapslektion och gör svenskläxa. Går braaaaaa. ska ha "redovisning" idag.
Igår kom sara hem från turket! as anjs, drog hem till henne. Elin Elin och Anna var där också åå vi kollade på mikael persbrant å dreggalde å kekade chips å drack lesk. mums. Sov där. Elin sov också. men lyckostarna var ju lediga idag såfick gå upp ensam.!
klockan är elva, jag slutar om tre timmar. då kommer tommy hit och möter mig! sen åker vi nog till stan igen, får se vart vi hamnar! kanske på ett dagis. fast de e inte lika mysigt när det är mitt på dagen och massa småbarn över allt. då är ju deras "fruktbord" upptaget.. tss.. bara tre timmar kvar. längtar.
Vill sitta i solen och äta en glassss. mums. jag är as sugen på cappucino. är lunch snart då ska jag ha en. joel har lunch 15 minuter innan oss.. men det gör inget, vi kan kidnappa honom iaf. han tycker om oss tror jag.
Nästa helg är det kick off, men jag ska inte med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .. .. .. .. .. ..
äckliga 93or som tar min plats..
aja, jag ska ha det mysigt hemma iallafall! C=
I morgon ska storebror köra upp och göra körkortsprovet!!! SHIT hoppas verkligen han klarar det, då har vi skjuts på fyllan :) det är as bra.. stora bror som e så stor nu.

Och till sist vill jag bara säga GRATTIS till söta lilla Julia som fyller år idag! Skickar en stor puss såhär över internet, blir as bra det!
På lördag ska jag på kalas. min lilla flicka blir stor...!
men de e bara typ 2½ månad kvar tills jag fyller år ;;.. då blir jag också stor
men då är det vinter
och jag typ.. tycker inte om vinter..
men jag känner på mig att det kommer bli en fin vinter, så det blir nog bra tillslut iaf.

Nu ska jag leka lite i photoshop tills vi slutar och sen ska jag på lunch och äta äpplen! MUMS

Puss på negerläpparna

Inga kommentarer: