torsdag 7 maj 2009

Skärmklippverktyget



Dagen har vart helt okej antar jag. Börjar med att ha nationella i engelska - reading and writing - gick väl sådär.. fett tråkigt iaf. Efter det har vi håltimme i tre timmar. Jag Zandra, Bea, Christina och Mimmi går till statoil för att zandra ville ha glass, väl där inne drar hon sig mot Ben&Jerrys glassarna och sliter upp en burk, alla blir VÄLDIGT glada. Vid kassan säger killen att man får två för 99, zandra som e lite lustig tycker att det är ett jättebra pris så hon säger åt mig att hämta en till. sen sätter vi oss vid bänken utanför skolan alla fyra och slevar i oss glassen, A1 och A2 ansluter sedan efter ett muntligt prov i ekonomi. då var "tyvärr" glassen nästan slut redan så de fick typ inget. men vi kunde ju inte hjälpa att den skulle ha smält, JAO ;) efter håltimmen har vi svenska i 50 minuter, slutar dock i att mimmi som hade fått i uppdrag av fotoläraren och rektorn att fota hela klassen - en för sig - fick fota alla. så 30 minuter gick åt till det. sen hade vi drygt 15 minuter svenska sammanlagt å fick gå några minuter tidigare.

Har vart sjukt trött och otroligt lättretlig hela dagen, så ber om ursäkt till alla som fått vara mina offer. Har iaf glatt mig åt att imorgon är det fredag och hoppats på att jag ska kunna träffa tommy då, och det ska jag nu :) längtar.
ska plocka iordning lite i mitt rum nu, är hur stökigt som hellt typ å sen ska jag ut å gå å sen så ska jag duscha å sen så ska jag plugga lite grafisk kommunikation och sen så ska jag lyssna på Coraline och sen blir det nog lite datorsittande och sen ÄNTLIGEN ska jag sova.

hej

Inga kommentarer: