torsdag 21 maj 2009

SOOOOOMMAR sommar å sol

Idag hängde jag i tanto med lizan, det var mysigt men det kunde vart lite varmare! men jag har blivit lite brun på ryggen iaf :D Vi låg där å glassade i solen med briost, scones, schweppes, rostbiff & potatissallads macka, godis och en systemkamera! Lizan skaffade sig ett ragg (ett fult sådant! moaha xD ) och jag har kommit på (?) att bebisar e supersöta! jag vill ha en, eller åtminstånde känna nån som har en :)
Vi hängde runt lite där från typ tre till sex nångång, försökte få tag på tony innan vi drog hem för att se om han skulle dit med sina polare så kanske vi kunde sitta å chilla med dem några timmar till, men aset vägrade ju svara varken när man ringde eller när man skickade sms, så efter typ 1000 samtal från både mig och lizette bestämde vi oss för att han var en tölp och vi åkte hem ist :P menhan brukar tydligen vara känd för att inte svara i telefon. HMMM. roliga var att han inte har mitt nummer och jag skickade ett väldigt argt sms till honom xD han måste undra..
Imorgon ska jag iaf åka till tommy och stanna där under helgen! Får se vad för mysigt vi hittar på ,vill hellst bara ligga och dega å myysa för jag känner att jag håller på att bli lite sick, mår illa har ont i huvudet å magen osv.. vi får se :)
För övrigt så gick jag upp 9.40 imorse (!) när jag egentligen kunde ha sovit till typ 11.......! när jag vaknade så såg det jätte soligt ut ute så jag tänkte "ÅÅÅH då kan jag lägga mig å sola en stund innan jag ska till lizan" men under tiden då jag satt vid datorn i typ tio minuter för att vakna lite så hann jag märka att det itne alls var så soligt ute - utan snarare växlande molnigt! så det blev inget solande för mig å sen så hade jag blivit för pigg för att somna om så jag fick gå upp.. x) så nu e jag bautatrött å ska nog sova snart å hoppas att tommy messar eller kommer in på msn snart så jag vet när jag kan komma till honom :P

Men nu ska jag ligga och dra mig i några minuter i sängen, har så sjuuuuuuuukt ont i nacken, funderar på att tvinga tommy att massera mig imorgon. MOAHA :)

puss å pill

Inga kommentarer: