söndag 27 februari 2011

bildbomb

Tjoflöjt!
Sitter på pappis dator och har hittat massa gamla bilder! Tänkte att jag slänger upp ett gäng, för gamla minnens skull :)

Midsommar 2008 :)

Här var vi på min kompis landställe!
Var jättemysigt men jag kommer inte ihåg när det var! mellan 2.5-3.5 år sen kanske

Första ettan, jaah..

Cpkusinerna! 2008

Ser ut som ett miffo! Haha!
Har precis tatuerat mig och äter pizza med kusinen, pappsen och kinna :) 2008

"Riktiga män bär hatt" :) 2008

sommarminnen. 2.5-3.5 år sen

Mitt första ledarläger! Det var på tiden då jag ville bli prälle, hehehe

Turkiet, jaa..! :) 2008

ankorna. 2008

någon slags utklädningsfest på konfirmationslägret 2006.
Ser typ äldre ut här än vad jag gör idag O.o

En bild till från mitt första ledarläger. Sjukt fina minnen!
Här skulle alla sitta i knä på varandra :)

Så! Det var den megabildbomben! Puss på er

Inga kommentarer: