söndag 6 februari 2011

Goder kväller!

Hej! Feeet najs helg det har varit! Min tussepojkvän har varit här + att vi var på Boda Borg igår med min famliy! Helt galet kul var det och jag har träningsverk i hela kroppen, förutom benen, idag!
Någon som har varit på Boda Borg nångång? Om inte så rekommenderar jag det starkt! Andra gången jag är där nu, var där i åttan typ på klassresa.
Det är lite som Fångarna på fortet, ni vet? Man gör massa banor och får stämplar om man har klarat banorna. Och det är svårt! Riktigt svårt faktiskt. Vi klarade 7-8 st tror jag och det fanns totalt 21 banor. Och vi var ändå där från halv elva till halv sex! Man kan tävla mot varandra om man vill, men man måste vara minst 3 i varje lag för att det ska gå att klara av banorna (alla är inne på banan samtidigt), och eftersom att vi var fem så var vi alla i samma lag så vi tävlade inte mot någon. :)
Helt Crazy var det! Allt från att klättra i taket, svinga sig i lianer och leka "inte-nudda-mark" till att klura ut hur man skulle föra en boll genom en bana eller att tränga ihop sig 5 pers på en pyraminformad sak utan att nudda golvet!
Tog typ inga bilder där så snodde några från google så kan ni se hur skojsigt det ser ut!
  

Inga kommentarer: