fredag 11 februari 2011

Crazy!

Oj! Haha! Hade lite problem med att komma till skolan i morse... ... :) Eftersom att inga bussar gick i typ hela vallentuna täby åkersbert osv. så skulle jag få skjuts av min mamma till tåget. Tråkigt nog låg det 40-50 cm snö på vår uppfart när vi skulle åka! Så vad gjorde vi.. ? Jo, slet fram en megaspade och började skotta ! HAHA! skottade hela uppfarten, tog typ 40 minuter och jag svettades som en gris efteråt trots att det var så kallt ute, hehe otränad eller vad? ;)

Lyckades i alla fall komma ut med bilen och iväg till tåget. Tåget var maaassa försenat (men som tur var så stod det i vallentuna när jag kom dit så jag slapp stå ute och frysa), tog lite mer än en timme att komma till skolan! :P

När jag åkte hem sen så hade bussarna börjat gå igen, men busschauffören missade en busshållsplats och då var han lite söt (eller nått) och vände hela bussen för att åka tillbaka för att släppa av de två små flickorna som skulle av... ^^

Sen var det massa krångel med tågen sen när jag skulle hem så kom inte hem fören sex då jag inte orkade vänta längre och ringde min pappis så han fick komma och hämta mig :P

Jobbigt det här med snö asså! Var är sommaren!?







Inga kommentarer: