torsdag 10 februari 2011

Prov!

Precis haft prov i småföretagande, gick typ superbra! (Hoppas jag..?)
Var ett G-VG prov och jag typ svarade fett satsigt på allt, men det kändes som att alla frågor var G frågor och det var inte direkt några utredande frågor på något sätt.. ? Inga "koppla själv" frågor. Så det kändes lite lurigt, han ville förmodligen att vi skulle klura in VG kvaliteter i G frågorna, hoppas jag löste det fint. H e H e H e.
Fick i alla fall sluta 2.5h tidigare för att jag var supersnabb när jag skrev :) asum.

Imorgon är det Check Point dag i skolan, ska sitta här typ heela dagen och spamma photoshop. Ska scanna in bilderna jag ritat och typ, måla dem i PHs. :)

Förresten, jag går alltid runt och klagar på att mina läppar är torra och jag lånar alltid Tommys cerat när jag är med honom. Så när han var inne på apoteket en vacker dag så köpte han försvarets hudsalva, I ROSA FÖRPACKNING, till mig! :D Fett söt <3
I heart him

Passar den inte mig fett bra?

Inga kommentarer: