måndag 28 februari 2011

Stan idag

Godmorgon!
Klockan är fem över åtta och jag är uppe! Helt Crazy. Mellan halv sju och tio i åtta vaknade jag en gång i kvarten, så till slut pallade jag inte längre så gick uppp ^^
Hade tänkt gå upp halv nio för att ta en långpromenad med hunden innan vi åker in till stan så 40 minuter tidigare är inte så farligt :)

Så ja, ska till stan idag med mammis och lillebror, han vill till scifi bokhandeln ;) haha
Själv ska jag till buttericks och titta efter utklädnad till vår studentskiva som är om mindre än en månad! :D Sjukt taggad på att klä ut mig (typiskt mig....)

Men vad ska man vara då? :( hmmm...
Kanske en mexikanare?

Eller kanske en hawaiianare?


Eller?




Aah vi får allt se vad det blir ;) hihi jag har nog redan bestämt mig tror jag ! Hoppas bara att de har dräkten som ajg vill ha inne. Tycker inte om att beställa över internet.
Nu blir det utgång med hunden! puss

Inga kommentarer: