torsdag 29 maj 2008

baby you're making it (harder, better, faster, stronger)

HÄRLIGT
idag drog jag till skolan rätt tidigt, tänkte att jag ville ju va hemma kring 12 då solen står i topp. Så åkte vid nio nångång å stannade bara en timma. Drog till TäbyC sen och kollade efter presenter till min kära fader som fyller år den 5e, precis ett halvår efter/före mig! ;) Vi köpte lite igår, mamma å jag, så köpte UV kamera idag bara å ett fint kort som vi ska skriva på.
Å till migsjälv så köpte jag en tunika, korallröd. skitfin för 60 spänn, lätt värt pengarna. Å igår köpte jag ett par skor för 50, inte helt fel det heller!!
Efter jag hade vart i TäbyC så tog jag tåget hem, sara hoppade på i centum å vi åkte hem till mig. Å GISSA, jag hade fåttPOST. FITTNYLLE.

Lite senare kom Elin och Anna förbi, vi satt å chillade vid polen å så, brorsorna å hans polare kom sen å skulle försöka överta vår bosättning men kungar som vi e så lyckades de EJ. Vi låg där å glassade i några timmar sen skulle Anna dra å jobba, så Elin skjutsade ner henne till centum å sara å jag drog hem till henne å mötte upp Elin där sen. Vi drog efter de å käkade på lilla my, där träffa vi nån som såg ut att gå i åttan, men så vare inte. Å så kom patrick å marcus förbi också. sen drog vi vidare till gurras å chillade där en stund, sen förbi centum å mötte denice å sen drog jag å mötte pappa på statoil. vi fixa lite å nu e vi hemma. Jag sitter här å skriver lite å så kollar jag upp lite adresser.

Ska snart börja packa, ska ju flytta ifrån de här huset å så ett tag nu. Kommer sakna djuren men det kommer bli rätt skönt att vara borta ändå :) Drar på lördag kl.18.00 så de som vill vinka av mig är ju välkomna

HAHA ;

Imorrn tar Nicklas studenten så ska dit på kvällen me brudarna, fan GRATTIS nickeponken

Neeh ska dra å packa nu å så..

HA ETT BRA LIFV FITTA

Inga kommentarer: