söndag 11 maj 2008

SKÖN HELG

Sitter hos sara förtillfället och chillar lite, har precis avrt ute å åkt runt lite. Fan helgen har vart najs som fan. I fredags va vi ett gäng här hos Sara å bara chillade med musik å så, men de flesta drog kring 00 för vi va så jäävla trötta. Haha fast ändå så somnade vi inte när de sista tjejerna drog, då vart vi typ pigga igen, eller aah.. iaf sara! Vet inte riktigt när vi kom i säng, men subäck höll mig fan vaken typ halv fyra, å så väckte den jäveln mig vi åtta på morgonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så de e fan inte så konsigt att jag var trött igår kväll.
Under dagen på lördagen låg sara å jag hos henne och slappade, städade lite från kvällen innan också, hennes föräldrar hade ju inte vart hemma heller så.. hehe :) Senare på kvällen drog vi till brottby me brudarna. De va najs asså, massa härligt folk. Senare på kvällen drog sara å jag till ssubäck å matte å slagga där. Idag gick vi hem vid typ 12 å drog hem till mig och solade och badade! (i de 10cm djupa vattnet ) ;) Haha, men de va najs iaf, rullade runt där å så. as mysigt, sen lla vi oss å solade igen å somnade i solen i typ två timmar. Gutta!
Nu ska vi iväg till lindholmen i några minuter å fica lite grejer!

Pussar på allas söta rumor

Inga kommentarer: