onsdag 7 maj 2008

REST IN PEACE

För att fan, nu kan ingen förstå mitt leende på läpparna
jag ÄLSKAR mitt liv nu asså, jag älskar den jag är idag, den jag har blivit under åren som gått!
Det här är lycka, jag har världen under mina fötter och jag kan inte bli mer lycklig.
Jag har sattigt mål för den här veckan, Allt är TOP SECRET. Önskar bara att alla kunde se lixom! HÄR ÄR JAG skulle jag bara vilja skrika, kanske i skolan, kanske 14.05 på en tisdag. eller varför inte 09.30 på en onsdag. Det vore som körsbäret på toppen av all glass och grädde. Då, ja då jävlar, hade jag velat se vilka som hade sett mig.
Jag tror jag ser dig lite då och då, hörde jag någon säga idag. jag vill inte att "nån" ska tro längre! jag vill alla nån ska SE MIG ! shit :D jag e så jävla lycklig, fan tror bannigej inte nån fattar NÅTT av vad jag skriver här just nu :P möjligtvis Amanda, elle sara H, eller kanske kanske Saraunderbara.... Shit, aja! ett mål är satt och jag ska fan lyckas!! C: tror aldrig att jag har vart så målinriktad asså, OJOJOJOJOJ, nu fan ska det hända saker, jag har fått lite MOTIVATION ikväll! thank GOD! (mumsigtmumsigt) dock fick jag inte ett nummer, men det ordnar vi i morgon eller kanske på torsdag,

BTW så äre nationella prov i matte i morgon, inte så najs kanske men fan jag e HAPPY ändå, fuck emo style lixom ,VIK GOES HAPPY ( FOR LIFE)

Ska slagga nu, vill inte vara helt död i morgon, börjar 08.40, måste dock va vid entren SENAST 08.20 asså, ojojojojojojoj, här händere krejer :D
OOH IM SO HAPPY IM SO GLAD THAT I'V GOT YOU

Vill även passa på att ta tillfället i akt och tacka SARA STENVALL för att hon är en sån underbar vän, ja, en underbar BÄSTA vän måste jag nog säga. shit vad allt flyter på.
och ja jag älskar alla mina nära vänner, hoppas ni vet de!

REST IN PEACE <3

Inga kommentarer: