fredag 23 maj 2008

mumsigt

Igår va en rätt najs idag.. skola å så.. va å fixa lite grejer och så.. rä'tt chill lixom. Ramlade me moppen gjorde jag också HAHA de va lite lustigt, den här veckan har verkligen itne vart min vecka. Men de blir nog bättre nästa vecka hoppas jag.

Sov hos nicke inatt, va mysigt å så. Vi kollade på den där REC, filmen asså.. Första timmen va ju inte direkt kul men sen i slutet så blev den bättre. Somnade typ direkt efter filmen, var så jävla trött. Vaknade typ TIDIGT i morse också av att han höll på att böka i sängen, å så ringde hans mobil å så skulle han dricka vatten å jag vet inte allt. Asså den killen kan inte ligga still i sängen asså, seriöst! hahahah :) men somnade ju om å så men vaknade vid halv tio nångång och han typ började babbla å jag försökte sova, fattar inte hur han kan va så jävla pigg helatiden. Vid tio i tio så lät han mig iaf sova en stund (tio minuter, tills klockan ringde för väckning) Men jag va så degig så jag ville sova längre men han ba kittlade mig å höll på så de gick inte bra.. gick upp vid kvart över tio iaf å klädde på mig å så.. vi gick till bussen som gick 10.55 å så sen..


nu sitter jag i skolan, pigg å glad iaf. Fattar dock inte vad som människor har för liv som orkar slösa energi på att dryga sig över internet. men vad har man att förvänta lixom...

Aja, ska lyssna Chris brown nu å så.. skriver nog inte mer i helgen, ska bort till åkersberga över hela helgen. Men skriver när jag kommer hem å så.
Puss på rumpan

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.