torsdag 1 maj 2008

fastpåtågetpisspåskornaochbrännässlorirumpan

Igår vare valborg då
så jävla najs
Började hos elin jägerholm, vi va typ typ sju tjejer där. Vi grillade och snackade massa skit, körde nån konstig lek också, kändes som jag förlorade helatiden. haha, men kul vare ju! as sjysst att vi fick va där å så. Sen körde hennes mamma oss till tåget så tog vi åkte till bällsta. Lovar att alla på tåget hatade oss. KUNGKUNGKUNG I BAREN, lixom!
Fan minns inte riktigt vad som hände men vi hamnade i centum sen, där träffade vi massa människor så vi hängde på ett gäng till linholmen på nån fest. Haha men fan tror ni inte att när vi kommer dit så äre lixom ingen fest, lovar de va typ 50 pers som stog utanför ett hus å ville in. Polisen va där å skit, haha fast de var sjyssta. Vi pissade på allas tomter

Sen hamnade vi vid tåget igen, alla stod å väntade på stockholmtåget. Där träffa man massa idiot jävlar som man kände, de var ju trevligt lixom!
efter typ 40 minuter kom tåget, fast det kändes kortare. Då minns jag fan inte vart vi drog men hamande nånstans i bällsta tillslut,
haha fan skulle gå å pissa i buskarna med sara, så satte jag mig rakt ner bland brännässlor! asså hur dum i huvet får man va lixom. så där ville jag inte pissa längre, så jag gick över vägen men eftersom gräset var blött och halt så halkade jag och gjorde värsta vurpan! Sara å folket trodde fan lixom att jag va så full så jag knappt kunde stå på benen, haha delvis kanske men mest vare ju gräset. HÖHÖ illa asså

Körde på klänning och trodde det skulle vara lite kallt men fan, efter lite dricka kände man ingenting. Det var faktiskt riktigt behagligt ute, men skorna hade blivit jätte blöta märkte jag i morse när jag skulle ut.

Menmen, idag har vi (sara å jag) bara tatt de lugnt, fan, mårINTE bra asså. HAHA
Men vafan, de var en asbra valborg för min del iaf så mig göre inget. Mamma va så snäll å körde oss till donken så vi fick bli lite feta. fan va gott de va med MAT!
För tillfället så bara sitter jag här och slappar, ska väl snart dra till tvn eller nått, fan orkar verkligen inte hitte på nånting idag. Vill bara vila upp mig, å i helgen blire väl ännu mer. Antingen till rimbo eller så ska vi till anna, i guess :)

Men nu ska jag fa ta å tagga
orkar inte skriva mer, hehe har tagit typ en timma att skriva bara det här
men vafan, hoppas alla hade en najs valborg

JÄVLA ANUSRÖV VAD DET VÄRKER I SKALLEN

YY PUSS

Inga kommentarer: