torsdag 15 maj 2008

Sommar å sol då

Fan va najs de e. Idag har vart as soft, först så bestämde jag mig för att skita i webdesignen och ta en sovmorgon så jag behövde inte gå till skolan förens halv ett, haha fast klantiig som man e så tog man fel på tiden och åkte dit en timma senare. Haha, men de va rätt najs de me ändå, då fick man chans att spana lite ;) Klassen hade precis fått gå på lunch då så ja gick merom ner å så, sen hade vi grafisk kommunikation å sen engelska, då kolla vi på en film (bliiy elliot) , en as bra film. fin varen. Men jag gillade inte den halv flådda kycklingdräkten han hade på sig i slutet..
Efter skolan drog jag hem till Sara en stund, sen hem å bytte lite kläder å sen till matthiasgården för att träffa konfirmanderna å så. Va kul att va lite me de andra ledarna, de e så jävla sköna hela bunten. Vi åt massa jordgubbar å bullar också, shit va gott de va.
Imorrn börjar jag nog inte förens 12.15 , så de blir en rejäl sovmorgon där med! Då har jag två lektioner och slutar vid tio i tre, men ska nog stanna kvar och snacka med syon då.. får se hur jag gör. Men efter skolan så ska jag hem å på sen lite senare ska jag å sara dra till matte å subäck, sover nog där.
Å på lördag blire najs, tjejerna kommer till mig å vi ska grilla och inviga poolen lite. Men de kommer va as kallt i vattnet, men får hoppas på bra väder iaf.

Just nu bara sitter jag här och väntar på att klockan ska bli elva, då ska jag sova lixom. Sen ska man ju upp typ halv elva i morgon, GRYMT SKÖÖÖÖÖN, ååh vad jag älskar att kunna sova ut.
men nu e klockan slagen så ska slänga mig i säng

PUSSKNULL å lite i rumpan
ps: jag längtar till sommarlovet

Inga kommentarer: